W biznesie ważna jest skuteczność

Któż by się zastanawiał nad elementami komunikacji z Klientem; przecież znacie się już długo i doskonale potraficie wzajemnie się komunikować.
Masz do zaoferowania nowy produkt, bądź promocję? Żaden problem. Tyle razy jeździłeś do ulubionych klientów, że tym razem TAKŻE uda się DEAL 🙂
Ale pamiętaj proszę, że konkurencja ma zawsze zwiększony „apetyt” na TWOJEGO klienta. Kwestią czasu pozostaje; kiedy on sam będzie miał okazję sprawdzić bliżej ofertę konkurencji.

Szukając analogii do sportu; Wysoki procent skuteczności jest przede wszystkim efektem żmudnego treningu.
W trosce o swoją skuteczność musisz poświęcać dużo czasu na treningi.
Jeśli trenujesz wytrwale – będziesz miał dobre wyniki.
Jeśli jednak nie chcesz trenować – nie potrzebujesz żadnych szkoleń.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz