Komunikacja z zespole
Jeśli jesteś menadżerem, któremu marzy się,…
Podczas szkolenia kładziemy nacisk na rozmowę przy ladzie
i dobry kontakt telefoniczny.
Skupiamy się na kluczowych obszarach kompetencji,
które wpływają na efektywność obsługi.
Program ten doskonali umiejętności Przedstawicieli Handlowych.
Doświadczenie mówi nam, że Handlowiec, kojarzony często z komiwojażerem lub akwizytorem, to jedno z najmniej docenianych ogniw w łańcuszku sprzedaży.
Handlowcy zarzucani są często zadaniami, które nadwyrężają ich kalendarz do granic możliwości. Podróżujący po kilkaset km dziennie Przedstawiciel Handlowy potrzebuje narzędzi dzięki którym poradzi sobie ze stresem oraz wykorzysta w pełni swój potencjał i umiejętności.
Program ten uruchomiony został z myślą o Kierownikach
i Dyrektorach pionów Sprzedaży,
dla których wyzwaniem jest zwiększenie rentowności pojedynczych projektów sprzedażowych.
Obliczenie efektywności Projektu przed jego uruchomieniem to spore wyzwanie dla wielu z nas. Dlatego w dynamicznej atmosferze wolimy nie tracić czasu na przygotowania związane z wdrożeniem lecz czym szybciej uruchomić działania, które skorygowane zostaną w następnej kolejności.
Coaching – Ponad granice efektywności. to mógłby być podtytuł naszego programu.
Geneza terminu coaching jest zarówno interesująca, jak też zaskakująca.
Kilkaset lat temu w węgierskim mieście Kocs produkowano pojazdy kołowe – koczi. Natomiast coach w słowniku angielskim (zapożyczone z hiszpańskiego coche)
kilkaset lat temu oznaczał wóz podróżny.
Pamiętając o powyższych skojarzeniach, można pokusić się o następującą definicję, że „Coaching to przemieszczanie się osoby coachowanej, korzystającej z własnych zasobów,
z punktu wyjścia do miejsca przeznaczenia, pod okiem osobistego trenera”.
Program „Akademii Menadżera” stworzony został z myślą o Kierownikach i Dyrektorach pionów Sprzedaży i składa się z 2-óch bloków:
Przywództwo i zarządzanie zespołem
oraz
Efektywna komunikacja menadżerska.
Ten program to nasze najmłodsze dziecko.
Wychodzimy z założenia, że… O Standardach można mówić dużo i długo. Tylko po co?
A może lepiej po prostu je wdrożyć?
Posiadamy autorskie (unikatowe) narzędzie, które pozwoli Państwu uzyskać oczekiwany efekt, jakim jest WIĘKSZY ZYSK.
Program przygotowany jest z myślą o właścicielach i menadżerach w małych oraz średnich firmach, którzy pragną podnieść efektywność swoich przedsiębiorstw oraz własną.
Cel:
W ramach szkolenia uczestnicy uzupełnią wiedzę związaną z zarządzaniem przedsiębiorstwem, kierowaniem ludźmi i podnoszeniem efektywności dla wzrostu konkurencyjności firmy.
Korzyści:
Zdobyta wiedza na temat zarządzania firmą, zgodnie z najnowszymi trendami w tym zakresie, pozwoli podnieść kompetencje poprzez wykorzystanie własnego potencjału oraz pracowników, skutecznie pozwoli zarządzać czasem oraz zasobami, motywować pracowników oraz kreować wizerunek firmy.
Podczas szkolenia kładziemy nacisk na rozmowę z klientem już od pierwszego kontaktu. Kładziemy nacisk na dobry kontakt telefoniczny z klientem oraz podczas przyjmowania zamówienia.
Skupiamy się na kluczowych obszarach kompetencji, które wpływają na efektywność obsługi. Fachowość oraz komunikatywność. To dwie cechy jakimi powinien władać profesjonalny pracownik obsługi klienta.
Orientacja na Klienta – to podtytuł tego szkolenia.
Program skierowany jest do Właścicieli oraz Menadżerów
Celem programu jest optymalizacja produkcji, logistyki oraz sprzedaży, co poprawia organizację pracy.
Cel zostanie osiągnięty poprzez poprawę zadowolenia Klientów oraz optymalizację usług.
Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej; ok. 80% czasu przeznaczone będzie na ćwiczenia indywidualne i grupowe a 20% na wykład lub prezentacje.
Przygotowane przez mnie programy szkoleniowe są za każdym razem „dostrajane” do indywidualnych oczekiwań klientów. Rozwój kompetencji w sposób najbardziej efektywny wymaga dostosowania projektów szkoleniowych do indywidualnych potrzeb grup uczestników, dlatego każdy projekt szkoleniowy opracowywany jest po wcześniejszych konsultacjach z zamawiającym. Dopiero wtedy przedstawiam gotową propozycję. Pozwala to określić szczegółowo zakres szkoleń oraz profesjonalnie przygotować program kształcenia. W ten sposób powstają uniwersalne bogate w różnorodność standardy.
Określamy Cele
Dobieramy Metody
Realizujemy Szkolenia i Warsztaty
Badamy EFEKTYWNOŚĆ
Zadzwoń po prostu. Tak jest szybciej.